پشتیبانی و نگهداری شبکه

بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

اغراق نیست اگر بگوییم تقریبا تمام ارگانها و شرکتهای دولتی و غیردولتی دارای سیستم کامپیوتری و شبکه داخلی برای انواع کارها و فعالیتهای خود هستند و به همین دلیل یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران، نگرانی از اختلال در عملکرد و یا از کار افتادگی این سیستم است!
شاید یکی از اولین راهحلهایی که به ذهن مدیران می‌رسد  ”دریافت خدمات موردی“ از شرکتهای ارائهدهنده خدمات پشتیبانی شبکه و در برخی موارد ”به کار گیری کارشناس IT“  است. ولی به تجربه و استدلال میتوان گفت که در مدت کمی این راه حل‌ها به دلایل مختلف به شکست میانجامد.
درجدول زیر تلاش شده است تا مقایسهای بین سه روش ممکن برای پیشگیری از، و یا حل مشکلات سیستمهای کامپیوتری از جنبه های مختلف انجام گیرد. این سه روش عبارتند از: دریافت سرویس موردی از یک شخص یا شرکت متخصص در این زمینه، استخدام کارشناس ITو یا قرارداد با شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پشتیبانی و نگهداری.

# قراردادی قراردادی موردی توضیحات
رسیدگی آنلاین با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
اقدامات پیشگیرانه با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
تجربه مناسب با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
تداوم سرویس با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
رفع همزمان
چند مشکل
با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
جایگزینی سرویس با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
بازدید دوره ای با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
کاهش هزینه با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
کاهش پرسنل با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.
امنیت اطلاعات با توجه به ارائه سرویس‌های سریع حضوری و سرویس‌های از راه دور، امکان رسیدگی فوری در روش قراردادی نیز امکان پذیر می‌باشد.

لئونت آماده ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری شما می باشد. پس از عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری قادر به استفاده از موارد زیر خواهید بود:

انجام این سرویس بصورت ماهانه و در زمان‌های مقرر بوده و هدف آن بالا بردن طول عمر سیستم عامل و تثبیت کارایی سیستم، کنترل سلامت نرم‌افزارها ‌و سخت‌افزار‌ها و همچنین بالابردن کارایی شبکه می‌باشد. این سرویس با دسته‌ بندی زیر ارائه می‌گردد:
کنترل نرم‌افزاری: این سرویس جهت بالا بردن طول عمر سیستم عامل و کنترل سلامت نرم‌افزار‌ها ارائه می‌گردد. از بین بردن فایل‌های هرز و خطاهای Registry، مرتب سازی اطلاعات سکتور‌های هارد، بروز رسانی ضد ویروس، کنترل سیستم بوسیله ضد ویروس و کنترل سرعت سیستم عامل جهت تعویض بموقع آن و … مواردی هستند که در این سرویس صورت می‌پذیرند. سرویس فوق بصورت فصلی و در زمان‌های مقرر انجام خواهد شد.
کنترل سخت افزاری: این سرویس جهت کنترل سلامت و تعویض بموقع قطعات معیوب می‌باشد. کنترل سلامت Ram، کنترل سلامت هارد دیسک، کنترل سلامت CPU، کنترل سلامت فن‌ها و نظافت کیس بوسیله دستگاه باد از جمله مواردی است که در این سرویس صورت می‌پذیرد. سرویس فوق بصورت فصلی و در زمان‌های مقرر انجام خواهد شد.

این سرویس جهت برطرف کردن مشکلات بوجود آمده برای کاربران می‌باشد. مشکلات نرم‌افزاری، مشکلات سخت‌افزاری، مشکلات شبکه، مشکلات سرور، پیگیری مشکلات نرم‌افزار‌های اداری از شرکت سازنده و … از مواردی است که در این سرویس مورد بررسی قرار می‌گیرد. در موارد سخت‌افزاری – درصورتی که امکان تعمیر سیستم در محل امکان پذیر نباشد – سیستمی بصورت امانت در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

مدیریت و تعیین میزان دسترسی هریک از پرسنل به:

  • فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه
  • اینترنت
  • ورودی و خروجی سیستم‌ها
  • پرینتر‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه
  • سرویس‌های موجود در شبکه مانند Fax sharing، Internal Mail Server، FTP Server
  • بررسی ساختار کلی شبکه و رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری موجود
  • نصب و پیکربندی سوییچ ها و فایروال های شبکه
  • نصب و راه اندازی انواع سرورها
  • نصب و راه اندازی ویندوز سرور
  • مجازی سازی سرور با تکنولوژی vmware و citrix
  • نصب و راه اندازی سرویس های شبکه نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و …
  • راه اندازی سرویس مدیریت مصرف اینترنت در شبکه
  • رفع مشکلاتی نظیر کندی و قطعی شبکه
  • رفع مشکلات پرینترها و سایر دستگاه های شبکه
  • رفع مشکلات روزمره کارکنان در زمینه کامپیوتر و شبکه
  • بررسی وضعیت امنیت اطلاعات در سطح سازمان و بازبینی و پیاده سازی دسترسی ها به منابع
  • نصب و راه اندازی سامانه های بک آپ گیری از اطلاعات شرکت ها با توجه به نوع دیتا
0
نیروی متخصص استقرار
0
سابقه حرفه ای استقرار
0
کاربر شبکه
0
خدمات متمرکز

پشتیبانی شبکه خود را به ما بسپارید تا آسوده خاطر باشید

پشتیبانی شبکه برای آن دسته از مشتریانی که بستر شبکه ایشان توسط لئونت راه اندازی شده باشد بسیار راحت‌تر خواهد بود، چرا که تیم اجرای لئونت کلیه مراحل را به صورت مکتوب و با نقشه انجام داده‌اند. تمامی سرویس ها بر اساس آخرین ویرایش نصب و راه اندازی شده‌اند و تمامی تست ها روی شبکه انجام شده است. در این موارد تیم پشتیبانی وظیفه بروز نگه‌داشتن شبکه، رفع مشکلات کاربران، ارائه راهکارهای جدید تر برای کارفرما، نصب سرویس های جدید و بازدیدهای دوره ای را خواهد داشت.
پشتیبانی از شبکه ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. در هر دو صورت گزارش کامل فعالیت های انجام شده توسط تیم لئونت پشتیبانی شبکه تهیه و در بازه‌های ماهیانه در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.
پشتیبانی حضوری بسته به نیاز شبکه و درخواست کارفرما و به صورت ثابت در روزهایی از هفته یا ماه انجام خواهد‌شد. کارشناس لئونت در آن روزها موظف است به محل کارفرما مراجعه نموده و علاوه بر انجام وظایف محوله از سمت شرکت که در قالب چک لیست ارائه شده، درخواست‌های کارفرما و پرسنل مجموعه را نیز انجام دهد. میزان حضور کارشناس در محل کارفرما حداقل ۳ ساعت می‌باشد و در صورت نیاز این زمان حتی تا پایان همان روز و یا در صورت عدم رفع مشکلات در فردای همان روز نیز ادامه خواهد یافت.

تعهد لئونت ایجاد بستر مناسب و فراهم نمودن آرامش کارفرما در زمینه پشتیبانی و خدمات شبکه می‌باشد. برای کسب این مهم، لئونت تمامی درخواست‌های کارفرما را به دقت بررسی نموده و بر اساس تخصص‌ها و امکانات موجود خود، امکان سنجی نموده و خواسته‌های مشتری را در مراحل مختلف پیاده‌سازی می‌نماید. تعداد مشتریان زیاد هدف لئونت نمی‌باشد. مشتری با سطح رضایت مطلوب، هر چند با تعداد کم برای مجموعه لئونت ارزشمند می‌باشد.

فرم قرارداد پشتیبانی