راه اندازی شبکه توسط لئونت چه ویژگیهایی دارد ؟

  • نیاز سنجی قبل از شروع به کار : نصب و راه اندازی شبکه از دید لئونت زمانی شروع می شود که بررسی های اولیه و نیازسنجی های اولیه شبکه سازمان شما توسط کارشناسان لئونت انجام شده باشد و گزارش اولیه کارشناسان نصب و راه اندازی شبکه لئونت طبق استانداردهای موجود به دست شما رسیده باشد ، حال لئونت بعد از تائید نیازهای شبکه توسط سازمان شما و با استناد بر گزارش ارسالی لئونت ، کار خود را شروع می کند.
  • تحلیل راهکارها و ارائه ایده های راه اندازی : بعد از بررسی نیازهای شبکه ، نوبت به طراحی شبکه می رسد، طراحی شبکه از نظر کارشناسان شبکه لئونت زمانی شکل می گیرد که نیازهای سازمان در آن به خوبی دیده شده باشد و راهکار پیشنهادی خللی در عملکرد شبکه و استراتژی سازمان بوجود نیاورد ، یکی از ویژگی های خدمات نصب و راه اندازی لئونت نسبت به دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه تحلیل راهکارهای راه اندازی و استقرار شبکه متمرکز در سازمان است.
  • پیگیری مستمر راه اندازی : یکی دیگر از ویژگیهای خدمات شبکه لئونت ، پیگیری مستمر واحد مراقبت از مشتریان در حین نصب و راه اندازی شبکه توسط کارشناسان ما در سازمان شماست ، واحد مراقبت از مشتریان لئونت همیشه درکنار شما خواهد بود تا تمامی موارد ذکر شده در قرارداد نصب و راه اندازی شبکه فی مابین لئونت و شما مو به مو اجرا شود و هیچ نگرانی از این بابت متوجه شما نگردد ، این پیگیری انقدر ادامه می یابد تا شما از انجام تمامی درخواست ها در حین راه اندازی اطلاع کامل پیدا نمائید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
  • گزارش نهایی راه اندازی و مستندات : لئونت در حین راه اندازی پروژه شبکه شما ، تمام توان خود را برای راه اندازی روی استانداردها دارد و مستندات نصب و راه اندازی شبکه را در حین راه اندازی تکمیل می کند تا در تهیه گزارش پایانی راه اندازی نکته ای جا نیافتاده باشد ، و در زمان اتمام پروژه مستندات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی شبکه سازمان شما را طی گزارشی تهیه و تنظیم نموده و به اطلاع شما می رساند ، اگر شما سوال و یا درخواست برای نحوه اطلاع پیدا کردن از تنظیمات شبکه خود دارید می توانید طی جلسه ای که با کارشناسان سازمان ما می گذارید مرتفع نمائید.
  • رضایت نامه ! : ستاد مراقبت از مشتریان لئونت با تکیه بر مسئولیت پذیری و گسترش مشتریان هوادار لئونت یکی از واحد های بسیار فعال و مشتری محور است که بعد از نصب و راه اندازی شبکه توسط کارشناسان لئونت وظیفه خود می داند تا نظر سنجی نحوه بررسی و راه اندازی شبکه شما را مورد بررسی قراردهد و اعلام رضایت شما را در این زمینه جویا شود ، به همین منظور بعد از بررسی گزارش ارسالی به شما توسط کارشناسان استقرار و راه اندازی به نشان از اعتماد مشتریان ، رضایت نامه کتبی را از مشتری دریافت نموده و آن را به عنوان یک سند با ارزش در رزومه رضایت مشتریان لئونت نگهداری می کند.
0
نیروی متخصص استقرار
0
سابقه حرفه ای استقرار
0
کاربر شبکه
0
خدمات متمرکز

اهمیت طراحی صحیح

عدم راه اندازی اصولی شبکه چه مشکلی را برای سازمان شما پیش خواهد آورد؟

شما میتوانید پروژه راه اندازی شبکه شرکت خود را با پائین ترین قیمت به شرکت های زیادی که در این حوزه فعال هستند بسپارید اما باید خودتان را نیز برای دست و پنجه نرم کردن با اختلالات و مشکلات شبکه که احتمالا در آینده مواجه خواهید شد آماده کنید! عدم راه اندازی یکپارچه و اصولی شبکه علاوه بر هدر دادن هزینه های شما برای راه اندازی و نگهداری شبکه، میتواند هزینه های سنگینی را در آینده برای عیب یابی و رفع اختلالات شبکه به سازمان تحمیل کند. در شبکه هایی که به طور جزیره ای و غیر استاندارد راه اندازی میشوند، عیب یابی و شناسایی مشکلات شبکه کاری سخت و زمان بر میباشد. پروسه عیب یابی و شناسایی علل اختلالت یک شبکه غیر یکپارچه، ممکن است وقفه های زیادی را در روند شبکه ایجاد کند که این امر باعث ایجاد وقفه در کار پرسنل، اهداف سازمانی و در نهایت ضرر مالی شرکت شود. متخصصان شبکه لئونت با ارائه راهکارهای منطقی برای یکپارچگی شبکه متناسب با نیازها و استراتژی های سازمان ، به رفع مشکلات زیرساخت های شبکه میپردازند. یکپارچه بودن زیرساخت های شبکه منابع سازمان، نقش حیاتی در برنامه ریزی منابع دارد لذا با استفاده از خدمات راه اندازی شبکه لئونت میتوانید سازمان خود را طبق استانداردهای روز دنیا شبکه کنید و قدمی محکم برای یکپارچگی سازمان خود بردارید.

تصورات اشتباهی که شبکه شما را از یکپارچگی دور می کند

  • شبکه واحد های سازمانی ام مجزا هستند ولی به راحتی کارمندانم با آن کار می کنند و نیاز به شبکه یکپارچه ندارم !

مدیران سازمان های بزرگ زمانی به این مرحله رسیده اند که تخصص گری را به شخص مورد نظر داده اند و نیازی به دخالت مستقیم کارهای ارجاعی به مسئول مورد نظر وجود ندارد و سازمان به صورت اتوماتیک به هدف خود نزدیک تر می شود. ولی در بسیاری از سازمانها این طرز تفکر وجود ندارد و ممکن است کارهای تخصصی را هم اشخاصی که در آن متخصص نیستند انجام دهند؛ اگر در سازمان شما این یکپارچگی وجود ندارد بدانید که سازمان شما هوشمندانه عمل نمی کند و بهتر است سازمان خود را یکپارچه نمائید.

بعد از سفارش راه اندازی شبکه لئونت ، چه اتفاقی می افتد؟

بعد از سفارش راه اندازی شبکه توسط لئونت ، یکی از کارشناسان لئونت با شما برای ترتیب دادن جلسه ای برای نحوه راه اندازی شبکه با شما تماس می گیرد این جلسه با توجه به ارزش مند بودن زمان برای شما از قبل پیگیری شده و سعی می شود کوتاه و مفید برگزار شود در این جلسه یک و یا چند نفر از متخصصان شبکه لئونت به شرکت و یا سازمان شما اعزام میشوند و انتظارات، دغدغه ها و نگرانی های مدیران سازمان در طی جلسه ای مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. کارشناسان لئونت  به پشتوانه دانش تخصصی و تجربه چندین ساله در امر یکپارچه سازی شبکه، گزارشات کاملا حرفه ای و قابل استناد از وضعیت فعلی شبکه ارائه میدهند و به مدیران سازمان این اطمینان و تضمین داده میشود که دیگر نیازی نیست نگران آینده شبکه سازمان خود باشند. کارشناسان لئونت  ، از طریق انواع تست های فنی که روی شبکه سازمان انجام میدهند، یکپارچگی و وضعیت کلی شبکه سازمان را مورد آزمایش و آنالیز قرار میدهند و تمام فاکتورها و پارامترهای فنی شبکه به مدیران سازمان گزارش میشود.متخصصان لئونت  اهداف و نیازهای سازمان را مورد تحلیل قرار میدهند و سپس اقدام به ارائه راهکارها و solution برای طراحی و راه اندازی یک شبکه یکپارچه و منسجم میکنند. با توجه به اینکه سازمانها برای برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه منابع خود، باید از زیرساخت های شبکه یکپارچه و استاندارد برخوردار باشند، متخصصان شبکه لئونت با طراحی و پیاده سازی یک شبکه یکپارچه مطابق با استاندرادهای روز دنیا، سازمانها را برای کنار گذاشتن سیستم های سنتی جزیره ای و مکانیزه کردن خدمات از طریق یکپارچه سازی فرآیندها یاری میکند.

فرم سفارش راه اندازی شبکه